Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Rolnik DzierżawcaNowoczesna UprawaRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy ogrodzenie na naszej wschodniej granicy pomoże w zwalczaniu ASF?
 
Tak
Nie
Nie mam zdania


Wiadomości z branży
Jesienią czekają nas Agrorewolucje

Do 18 czerwca potrwają zgłoszenia do Agrorewolucji, nowego programu internetowego, w którym eksperci pomogą rolnikom odmienić ich gospodarstwa.

Anna i Grzegorz Bardowscy, znani z popularnego programu „Rolnik Szuka Żony”, zaprezentowali 11 maja na konferencji prasowej nowy internetowy program o rolnictwie – Agrorewolucje. Może się do niego zgłosić każdy rolnik, który chce zwiększyć produktywność i uzyskiwać większe zyski ze swojego gospodarstwa. Aby wziąć w nim udział wystarczy do 18 czerwca wypełnić ankietę na stronie www.agrorewolucje.pl i przygotować maksymalnie jednominutowy film (np. smartfonem), dowolnej jakości, promujący swoją kandydaturę. Po wstępnej selekcji gospodarstw u pięciu rolników przeprowadzone zostaną wizytacje, po których zapadnie decyzja, które trzy gospodarstwa zostaną poddane agrorewolucjom. Finałowa trójka otrzyma nawozy dolistne i biostymulatory od firmy Intermag, środki ochrony roślin od CIECH Sarzyna oraz nawozy doglebowe od Grupy Azoty – partnerów programu. Całkowita wartość nagród to ponad 100 000 zł.

Gospodarze programu, Anna i Grzegorz Bardowscy, oraz współpracujący z nimi eksperci zaprezentują uczestnikom i widzom jak prawidłowo zaplanować i zadbać o produkcję roślinną, tak, by przynosiła wymierne efekty finansowe. Ideą projektu jest również pokazanie, jak efektywnie wykonywać zabiegi agrotechniczne, w jaki sposób nawozić glebę, chronić swoje uprawy oraz jak je dokarmiać i stymulować do wyższego plonowania. Program pokaże także codzienność życia i pracy polskich rolników oraz ich rodzin, która jest niezwykle interesująca
i pełna pozytywnej energii.

- Udział Grupy Azoty w Agrorewolucjach to część naszej strategii działania w sektorze Agro i wyraz ewolucyjnego podejścia do sprzedaży. Dziś, w dobie rosnących oczekiwań konsumenckich, nie wystarczy mieć najwyższej jakości portfolio produktów. To, co zbliża nas do odbiorców naszych nawozów, buduje zaufanie i pozwala traktować się po partnersku, to umiejętność dzielenia się wiedzą. Stąd też decyzja o przystąpieniu do projektu, którego celem nadrzędnym jest właśnie edukacja. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie zarówno Grupy Azoty, jak i pozostałych partnerów tego przedsięwzięcia, przełoży się na wzrost produktywności nie tylko gospodarstw rolnych biorących udział w programie, ale również rolników, którzy skorzystają z porad ekspertów – mówi Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Nawozami, Grupa Azoty.

- Już dziś na naszej stronie ciechagro.pl rolnicy mogą znaleźć liczne fachowe porady, filmy na temat ochrony roślin czy rozbudowany atlas chwastów. Mam nadzieję, że program Agrorewolucje będzie kolejnym przykładem prowadzonych przez nas działań promocyjnych i edukacyjnych – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna.

- Agrorewolucje są szansą dla rolników na zdecydowanie lepszy dostęp do najnowszej wiedzy i technologii, dzięki której będą mogli szybciej rozwijać swoje gospodarstwa i zmieniać je w nowoczesne i dochodowe przedsiębiorstwa. Wartością tego programu jest kompleksowość w pokazywaniu technologii produkcji roślinnej, ponieważ tylko dzięki takim działaniom gospodarstwo jest w stanie się zmieniać i uzyskiwać naprawdę wysokie zyski – mówi Wiesław Ciecierski, dyrektor marketingu w Intermag.

Premiera pierwszego sezonu programu, składającego się z 14 odcinków, odbędzie się jesienią 2018 r. Program można będzie oglądać na kanale Agrorewolucje na YouTube, na stronie www.agrorewolucje.pl oraz na stronach partnera medialnego projektu www.farmer.pl 

oprac. (Fem) 

Zdjęcia Krzysztofa Zacharuka z konferencji prasowej można obejrzeć w naszej fotogalerii


przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone